header image

The Future of Continuous Listening

גוני לוי-נישרי, מובילת תחום מחוברות עובדים ב AKT

image description
הגורם האנושי הנו קריטי לערך השוק שמייצרים ארגונים. לכן חשוב לקיים תקשורת רציפה ומתמשכת עם העובדים, כדי לוודא שכולם מגויסים.
  • אך מהי הדרך הנכונה עבור מנהלי משאבי אנוש בארגונים לעשות זאת?
  • מהי הכמות הרצויה של סקרי עובדים? מתי זה הופך למעיק ומחמיץ את המטרה?
  • כיצד מיישמים את המשוב שמתקבל מהסקרים?
גוני לוי-נישרי, יועצת מובילה ב- AKT, מציגה את אתגרי הcontinuous listening עמם מתמודדים ארגונים בישראל ובשוק העולמי. היא דנה בדיאלוג המתמשך עם העובד במהלך הרגעים המשמעותיים השונים במחזור ההעסקה שלו, מציגה מחקרים עדכניים בנושא, כמו גם גישות עכשוויות למדידת סקרי עובדים.
בעוד שעתיד התחום עדיין לא ידוע, הירשמו לסמינר המוקלט ותוכלו לקבל טיפים מעשיים וללמוד שיטות, שניתן ליישם כבר היום >

לצפייה בסמינר המוקלט, הירשמו כאן