header image

חווית עובד 2019

מיכל יונג, מובילת תחום מצוינות משאבי אנוש ב AKT

image description

בעוד שלפני מספר שנים, נדמה היה שמדובר בטרנד חולף, כיום ברור כי "חוויית העובד" כאן כדי להישאר. המחקרים מראים על קשר ישיר בין חוויית עובד לתוצאות עסקיות: ייצור הכנסות, שביעות רצון לקוחות ורווחיות. כמו כן, ניתן לראות כי שיעור תחלופת העובדים יורד משמעותית וביצועי העובדים עולים, בחברות שהעובדים בהן מדווחים על חווית עבודה חיובית.

"חוויות" אינן קורות מעצמן. למרות שמרבית הארגונים כבר מבינים את החשיבות, רק 9% מהארגונים מרגישים שהם יודעים לתת מענה לנושא ולייצר "חוויית עובד" חיובית. חברות רבות משקיעות כיום בנושאים כמו: הטבות, אירועים, תגמול ואיזון בית-עבודה, אך לא די בכך כדי לתת מענה לצורכי העובדים וליצירת חווית עובד מיטבית.

  • כיצד מוגדרת "חוויית עובד"? מהם האתגרים בניהולה?
  • כיצד מעצבים חוויה? 
  • מהם ההבדלים בין "חוויית לקוח" ל"חוויית עובד"?
  • מהם ההבדלים בין "חווית עובד" ל-"engagement"?
  • אילו מודלים ומקרי בוחן קיימים בנושא?
  • מהם אותם "רגעים משמעותיים" הסמויים מהעין שמשפיעים על חווית העובד? 
  • מהי "עבודה משמעותית" וכיצד היא מהווה גורם מכריע ביצירת חווית העובד?
 על כל אלה, תוכלו למצוא תובנות ולשמוע בהרחבה בהרצאה המוקלטת שלפניכם>>

לצפייה בהרצאה המוקלטת, הירשמו כאן