הורידו עכשיו את המאמר: Continuous Listening - The Future of Employee Voice

מדוע סקר מחוברות עובדים פעם בשנה זה פשוט לא רלוונטי?

אין ספור מאמרים ומחקרים בוצעו בנושא מחוברות עובדים. כולם מציגים קשר ברור בין רמת המחוברות של העובדים לארגון לבין תוצאות עסקיות, עלויות, שביעות רצון לקוחות, ביצועים תפעוליים, וכיוצא באלו.

על מנת לנהל מחוברות בצורה אפקטיבית, הארגון צריך להגיב לשינויים אלו ולהתמודד עם השפעתם. מחוברות עובדים, כמו שאר המדדים הארגוניים, הינה מדד הדורש ניהול שוטף.

מי מאתנו יכול לדמיין שהוא בודק את חשבון הבנק שלו פעם בשנה בלבד? מי יכול לדמיין ארגון שבודק את התוצאות העסקיות שלו פעם בשנה או יותר? אלו הרי דוגמאות בלתי נתפסות. אבל לבדוק את רמת המחוברות של העובדים, את מצב הרוח הארגוני ואת העמדות שלהם פעם בשנה או יותר, זו מציאות שמהווה את הסטנדרט המקובל כיום.

חוקי המשחק משתנים! רוצה לקרוא עוד? 


להורדת המאמר מלאו את הפרטים הבאים